MINOUTFIT.SE

Jag hämtar den mesta av min inspiration från folk jag ser på stan, eller via bloggar. Ibland är det väldigt svårt att hitta inspiration, och tro mig när jag säger att det är totalt omöjligt att hitta inspiration i en lite by med ca 1000 invånare och när internet bestämmer sig för att lägga av titt som tätt. (Thank god att jag bara bor i Töcksfors på veckorna!)

Men nu medan internet fortfarande fungerar, så har jag till min stora glädje hittat en ny sida som absolut kommer att läggas till bland mina favoriter. Minoutfit.se




Bild

Min favorit hittils!
Älskar hennes mössa, undra vart man kan få tag på en sådan? Sen har hon min favoritkombination, svart och mörkblått! I LOVE!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: