Changes

Så nu var det dags igen.. Byta hårfärg! När jag var yngre så fick jag "bara" tona håret för mamma, och eftersom jag var ganska mörk redan så fick jag välja på rött eller svart. Jag valde rött.
Såhär i efterhand så har jag inte dirket någon kommentar kring detta val... Är väl mest glad att jag inte färgade håret svart typ. Svart passar inte direkt till mina färger i övrigt förstår ni.

Nästa lördag den 20/12 så bär det av till Johanna på Aqua för färgning och klippning. För att göra detta inlägg lite intressantar så måste jag ju publicera lite bilder.


Så här ser jag ut nu på ett ungefär:




...Och såhär är det tänkt att jag ska se ut på ett ungefär när jag är färdig.





Annars så händer inte mycket, är hemma från jobbet idag... Hostig och ont i halsen och det verkar bara bli värre.
Har precis plöjt igenom säsong 2 av the hills.. Tror att det var hela i alla fall. Gud vad jag ogillar Spencer :D
Måste fixa säsong 3 nu. Men innan dess så blir det en promenad till köpcentret, måste köpa mat och Sofis mode!

En liten låt i samband med inlägget då. Changes - David Bowie


So long!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: