Home

Shit, har numera bara runt 15 unika besökare om dagen... Förstår iofs att det inte är så roligt att läsa min blogg när jag inte skriver något. Men såhär är det va; Jag bor i Töcksfors, och där har de inte internet!
Nej då, internet har de men det funkade inte på vandrarhemmet så vi ska styra det så småningom...

Veckan har varit superb! Jobbat lite övertid också... riktigt gött faktiskt! Trodde att denna vecka skulle bli dryg då vi jobbade dag och killarna jobbade eftermiddag. Men denna situation ledde till en helt ny tradition; Grabbarna kommer in till oss runt 23:30 när de kommit hem från jobbet. De pratar och vi ligger mest och sover.. Så det slutar med att de sitter inne på vårt rum och pratar med varandra. ...Men ändå så är det väldigt mysigt!

I helgen vet jag inte riktigt vad det blir... sover kanske bort den, precis som jag gjorde med förra! Så skönt o komma hem och vila upp sig lite granna.



Nu blir det till att börja peta av alla repriser på tvn! Vi har varken 5an eller 3an där borta så det blir mycket att ta igen!
Hundra höjdare!

Kommentar från: Lion's Share

Hej,

Bra musiksmak du har!! Hoppas du gillar oss också...

Rock on!
LS

2008-06-02 @ 00:31:30
http://lionsshare.org
Kommentar från: Trondsophie

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

2008-09-02 @ 12:16:02
http://trondsophie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: