Hemme igän!

Då var ännu en vecka på fabriken avklarad!
Roligaste veckan hittills tror jag.. allt har gått som på räls; Mycket beröm, mkt skratt och mkt liv. Samt många nya bekanta! Jo för att förklara min rubrik... Att bo i töcksfors och att jobba i norge har lett till att jag börjat prata lite värmländska. Visst lite värmländska har jag alltid talat eftersom att jag är härifrån... Men aldrig så som jag gör nu! Lite fult, men uh va härlitt!

Klippte mig igår också.. rätt nöjd. Avskyr dock när håret är nyklippt så fråga mig igen om några veckor..,! Jätte söt frisör dock, riktigt trevlig men inte sådär jobbigt trevlig som  en del frisörer ibland är.

Ikväll blir det så ska det låta och sen sängen, FREDAG DET!
Imorgon blir det Mongolian Steakhouse (en Mongolisk restaurang här i Karlstad) Deras buffe är helt underbar. Man går och plockar till sig rå mat, som de sedan wokar åt dig. Du blandar alltså din egen wok och får ta hur mkt du vill av allt.. Räkor, kyckling, biff, vattenkastanjer osv.. Ja ni fattar! Runt 150:- Väl värt.. Hoppas på stort sällskap också, men hur det blir återstår att se.

Annars händer det inte mycket. Jag trivs fortfarande som firren i vattnet och längtar redan tillbaka (kom hem för 30 min sen).


Ha en trevlig helg!
/Kissen, Nudie, Groupie.


Kommentar från: Stina

Ingen utgång i helgen carro ? Jag ær besviken :b
Men jag kommer hem igen om två veckor, helgen den 25 - 27 april. Då får ni boka in party.

Kul att ni ær på vid pingst. Ska bli himla fint ! Fan, vad kul att ni har det så bra. Blir næstan lite avis...

Men ni får komma till Oslo øver en helg och hælsa på allihopa ! Puss

2008-04-12 @ 09:40:35
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: