Helgen hittills

Har jag spenderat med Martin (och lite Caroline, 1000 promenader typ).
Caroline har förövrigt klippt sig, klippt lugg. Det är galet snyggt! Hon har sådär mörkbrunt hår, nästan svart... Så glänser det galet mycket och den nyklippta luggen är pricken över i! (Bra investering)

Ikväll blir det nöjesfabriken för hela slanten. Ska till herrhagen innan, till Maddes kompis... Tror på en hellyckad kväll, men är lite kluven över vad jag ska ha på mig.
Har ju ett safecard... Mina latextights och min Mötley tischa (Har dock inte latextightsen på mig på denna bild)... Problemet är då att jag använt denna outfit rätt många ggr nu.. Iofs så tycker jag att man ska använda saker som man gillar så ofta som möjligt... för man vet inte när man kan komma att ogilla dem.. och då är det ju försent?
Tror dock att det blir en svart t-shirt och leopard strumpbyxor... Vi får se!

Nu blir det en snabbpromenad med Caroline.

Tjipp!

Kommentar från: Mathilda

Lugg, I love! En sådan skulle gärna få pryda mitt hår, om det inte vore lockigt, vill säga.

2007-10-07 @ 17:57:14
http://www.ohyesohyes.blogg.se/
Kommentar från: Caroline

Tack så mycket för luggkomplimangen :D Ses imorgon på yttligare en promenad! :D

2007-10-08 @ 19:52:27
http://www.nogg.se/hiiilda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: