Budgettips

image671

Jag är stolt över mina naglar som jag odlat själv.

Anledningar till detta är:

1. Jag är nagelbitare.
2. Jag har normalt sett naglar som skivar sig och går av så fort de börjar växa.
3. Jag spelar gitarr (omöjligt att ta ackord med långa naglar.)


Självklart så hade detta varit helt omöjligt utan mina kära vänner nagelstärkare och nagelbandskräm. Dessa två finns på apoteket och kostar 39:- st. Ett riktigt kap!

Jag har även (det senaste året) käkat något som heter Silica plus (för hår, hud och naglar) och finns på hälsokostbutiker.
Upplever faktiskt att mitt hår har växt en hel del sen jag började knapra dessa så det är värt ett försök det med!
Finns som sagt på Hälsokostbutiker och kostar 89:-!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: