Söndag

Igår blev det utgång. Började med förfest hos Emilie och slutade sedan i rockbaren på nöjes.
Blev dock för full, så såhär i efterhand så ångrar jag nästan att jag gick ut... Fast jag hade väldigt roligt!
Vaknade i morse vid 6 och mådde sjukt illa så det blev till att gå upp och dricka lite saft. Tog även en vitamineral vilket hjälper förträffligt vid bakfylla. Gick och la mig igen och steg inte upp förens kl 12. Då var illamåendet borta, men jag var dubbelt så trött som 6 timmar tidigare och hade en enorm huvudvärk ist.

Idag ska jag städa, träna och åka till morfar...
See ya!

Kommentar från: Mathilda

Stackare, krya på dig!

2007-05-27 @ 14:58:21
http://phantasticfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: