Since i've been gone.

Sofia påpekade det och jag håller med; det har varit lite dåligt på uppdateringsfronten på senaste!
Detta har varit av olika anledningar först så har jag ju fått min nya ipod som har tagit all min tid... men den största anledningen är nog att jag tröttnat lite... tror dock att det bara är tillfälligt så förhoppningsvis så blir det ändring!
Gillar ju att blogga men ibland känns det som om att det inte finns någon vits med det.
Hur som helst lägger upp lite bilder från veckan som varit.


Vid konsum hemma hos mig är det några ungdomar som under natten sprätt upp jordpåsar och bildat en gigantiskt snopp på parkeringen.


Gammal bild på Caroline. Som jag förövrigt var på stan med i onsdags, lunchade och jag åt den godaste lunchen jag ätit på länge! Nämligen:


Färska pasta fylld med karl-johan svamp och pestosås... åh vad underbart! Finns på La pasta i mitt i city!


Provade en söt jacka på myrorna som jag tror att jag ska slå till på, dock så ryker axelvaddarna! ;)


Inhandlades under onsdagens shoppingtur. Ett ipodfodral, ett diadem, ett hårspänne, strumpbyxor, peelingset (världens bästa.)


Världens största banan. Tog med min hand så det blir en lite bättre skala...


Gwennie, önskar att hon var en Ballroomkatt.


För övrigt så lämnade jag tillbaka Julianred jeansen...

Nöjes ikväll med massa gammalt folk :D

Kommentar från: Stina

Varför lämnade du tillbaka jeansen ?! dom som var så snygga :D

2007-05-07 @ 19:10:56
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: