Finally!

image437
Bild

Sprang in en sväng på skopunkten förut, hittade äntligen ett par vita tygskor... Min jakt började ungefär för ett år sedan. Skopunktens är bland de finaste och när jag tänkte köpa ett par förra året så tog de slut i min storlek.
HM tog ju som bekant in sådana här i våras men i min storlek (40-41) så såg de megastora ut och väldigt klumpiga, så det var med sorg som jag gav upp iden om att jag skulle få ett par perfekta tygskor.
Har testat de mesta, esprit, bensimon, keds osv... men de passar inte mina fötter som eg är 40.5:or.
Men som sagt, nu har jag äntligen hittat det perfekta paret och jag är så nöjd! :) 99:- gick de loss på också, rena fyndet!

Kommentar från: Sofia

shit vad billiga, ska kollas upp! :D

2007-05-25 @ 23:25:56
http://mayflower.webblogg.se
Kommentar från: Anna

Hej, om du läser detta - vet du var man hittar Bensimon-skor i Sverige?

2008-04-08 @ 20:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: