Today

Idag ska jag dricka en massa vatten, åka in till stan och lämna plasma.
Måste dricka mängder av vatten när man ska ge plasma... det går mycket lättare då plus att man återhämtar sig snabbare (blir mindre "uttorkad")

Funderar på om jag ska shoppa något... kommer inte på om jag behöver nått men det lär dyka upp! ;)
Fick paket från HM igår också... lite oväntat men hade visst beställt lite grejer som jag glömt bort. Pics dyker upp senare!

Måste ringa nått skumt ställe och bestämma med en kille när han kan komma och plocka upp min trasiga ipod... är helt überseriöst det här... kan inte bara posta ipoden utan måste ringa till någon som kommer och hämtar den, kollar så att jag packat ner den och sen bestämma när han ska komma och leverera den. Antar iofs att allt detta är mest för min skull... men ändå ;P Hatar att ringa "samtal" sådana där samtal där man inte riktigt vet vad man ska säga och de ställer massa frågor osv... Hatar hela "trasiga ipods" grejen... har haft en jävla otur med mina ipods.
Ilandsproblem!

Nu ska jag duscha!

Kommentar från: Fia

Varför ska du lämna plasma för då? Noll koll på sånt där men.

Glad jag är att min ipod lever än! heheh

2007-03-19 @ 15:20:28
Kommentar från: Carolina

För att någon blödarsjuk ska kunna få medicin :P
Åh gött för dig... mina bara krånglar. Vad har du för någon? :)

2007-03-19 @ 16:59:55
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: