The dirt

Tror att jag har sagt det förut men jag säger det igen. The dirt är min absoluta favoritbok.
Beställde därför den svenska och den engelska utgåvan trots att jag nyligen läst den svenska.
The dirt handlar om Mötley Crüe (världens mest ökända rockband, enligt boken, men det stämmer nog.)
Efter att ha läst boken så blev jag kär i Nikki Sixx (bassisten) och har bestämt mig för att gifta mig med honom... gör inget att han är 29 år äldre än mig. ;)

Jag vill verkligen tipsa folk om den här boken, jag tyckte inget speciellt om mötley innan men efter att ha läst The dirt så är jag helt galen... och har nu insett vad mycket  sjukt bra musik jag gått miste om.
Som tur är så kan ju numera avnjuta allt detta underbara!

Läs boken, den är sjukt underhållande, man får en inblick i hur några killar från slummen (i princip) lyckas ta sig från botten till toppen till ja... att vara ökända.
Boken är även skriven ur allas synvinklar så man kan läsa hur killarna upplever samma saker.


Det är för övrigt rea på The dirt på www.cdon.com

Ett utdrag ur boken.


 
Bilder: www.cdon.com


Nu är det American Idol.
Tjipp!


Kommentar från: Sofia

Det går inte att kolla utdraget av boken:(
Mötley Crue är jäkligt bra, kickstar my heart, girls girls girls, wild side m.m.
Vilka är dina favorit låtar?
Är det enkelt att handla på cdon?

Kram

2007-03-14 @ 19:46:03
Kommentar från: Sofia igen

Måste fråga, vad tycker du om rock stilen förövrigt? klädstil m.m.?
Själv gillar ja den skarpt. Står det om Pamela anderson också i boken?
kram återigen:) uppdatera oftare med.. kollar flera ggr om dan för nya uppdateringar ju;)

2007-03-14 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: