Swimwear

Såg (tror det var i ELLE) en jätte söt bikini från Topshop, bor dessvärre inte i en stad med topshop så jag började fundera på en trip to Sthlm, älskar stockholm. Sen såg jag nu att de har ju faktiskt en webshop... frågan är bara om man vågar beställa från den... gillar inte att handla på ickesvenska siter.

Om man ändå skulle skicka iväg en beställning så skulle jag beställa följande: :D

Tunika £30
Tunkia £28
Klänning £35
Pumps £50
Stövar £85
Jacka £50
Armband £8
Shorts £32
Klänning £10

Well, blir ingen beställning men önska bör man. :)


Kommentar från: Malin

Jag vill också till STHLM :D Shoppa som fasen :)

2007-03-19 @ 19:15:52
http://www.malinlu.blogg.se
Kommentar från: Anonym

Det tycker jag att vi gör:)
Men när ska vi åka då? :)

2007-03-19 @ 20:05:08
Kommentar från: Malin

Det va jag som skrev den över.
men det försvinner hela tiden, när jag skriver namn och bloggadress...

2007-03-20 @ 07:49:08
http://www.malinlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: