Söndag

Vaknade ju som bekant väldigt sent idag... så det var bara att sätta igång och komma ikapp med det jag missat.
Dvs ingenting. Söndagar är världens mest tråkiga uppfinning.
Nej men ärligt talat, oftast så är söndagar en dag som bara drar ut på lidandet att snart börja jobb/skola etc...
        För mig som är arbetslös så har söndagar faktiskt kommit till att bli en helt okej dag. Något bra kommer det alltså ur arbetslösheten... gud nu känner jag att jag svammlar om en massa skit egentligen... söndag är bara en dag som de flesta andra dagar... vilket slöseri att ens fundera ut dess betydelse... så nu ska jag ge mig!
        Vad har hänt idag då..? Jo jag har tränat, ätit våfflor, sett på legally blonde (spelade in den i fredags) och så har jag vart ute och solat lite. Fått världens vårkänslor så nu känns allt underbart. Solen skiner, folk är utomhus, katterna leker på gräsmattan... hur mysigt som helst det ju!
        Martin kom hem från alperna idag också... för en timme sen typ, för att vara exakt. Sitter här och väntar på honom.. han är så söt som åker hit istället för att stanna hemma. Tror att han kommer nu! :)

Hörs imorgon, god natt!


Kommentar från: Anonym

NAMN:

LÄNGD:

ÖGONFÄRG:

HÅRFÄRG(RIKTIGA):

FAVORITKLÄDESPLAGG:

TV PROGRAM:

FAVORIT DJUR:

DRÖM FRUKOST:

MOBIL(vilken):

ETT MÅSTE:

LÄGGDAGS:

FAVORIT LAND:

BIKINI:

TATUERING:

TRÄNINGSNARKOMAN:

2007-03-26 @ 23:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: