Skor

Skor är ju alltid roligt... de kan både dressa ned och dressa upp en outfit, sånt är roligt!
Har aldrig varit speciellt förtjust i Dinsko då deras skor (i de flesta fall) ser billiga ut på nära håll. Precis samma problem har jag med skopunkten, man får hem ett blad men billiga och snygga skor, så åker man dit för köpa dem så ser de ut som fan.
Hur som helst så har jag kollat lite på dinsko's hemsida och hittade en del som verkar lovande.

First up we have:

Ankelboots.
Jag vet, hemskt uttjatat... men vill ändå ha ett par diskreta som jag kan ha till mina svarta stuprör. De här tex. Eller de här Samma fast röda, kanske inte så diskreta men vill helst ha med träklack. Svarta med träklack vore! 480:- st kostar dessa, helt okej pris!

Skor. Jag vet, hemskt uttjatat... KIDDING. Har letat som tusan efter ett par snygga "herr skor" de här glittriga kostar 380:- och är helt okej. Hade helst velat ha dem i svart, de finns även i svart men de ser så plastiga ut så det blir det inget med! Måste sticka in och kolla hur de ser ut i verkligheten.

Vita skor. Jag avskyr vita skor, (i de flesta fall) men det kommer tillfällen då man kanske "måste" använda det. Som tex studenten, visserligen så hade jag bruna pumps då men hade jag hittat ett par fina vita skor så hade jag nog haft det istället. Hade jag tagit studenten i år så hade jag nog haft de här för 580:- och för den som inte gillar klack så finns ju de här eller de här 180:- resp 280:-



Kommentar från: Stina

Hej babe. Jag hade också riktigt nice igår. Det får vi göra om. Blir det någon utgång i helgen eller ? Pussi

2007-03-23 @ 14:30:01
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: Malin

Hej!
Jo uppvisning gick jätte bra faktsikt :D

2007-03-23 @ 14:59:35
http://www.malinlu.blogg.se
Kommentar från: Anonym

Kommer alla dessa från DinSko? De vita näst sista var super fina (utan att ha klack)

//sofia :)

2007-03-23 @ 18:42:00
Kommentar från: Carolina

Sofia: Ja visst var det? inget för mig som älskar klackar men kan iofs vara bra tt ha ett par söta ballerinas med. Såg dem på stan förut och det var ju (såg jag inte tidigare) långa sidenband bak som ska knytas runt vaderna.. sådär småsött :)

2007-03-23 @ 18:47:43
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: