Shopping


Blir en tur till karlstad idag med. Got tons of stuf to purchase:

1. Cernitlera, (ska ge mig på det som så många andra bloggare har gjort: göra mina egna halsband)

2. Skokräm som ska mjuka upp skinnet så man kan töja ut dem. Mina älskade bruna peeptoes är aningen för små. Varför köpte jag då inte en strlk större undrar ni... well, 41 var för stora så då tog jag ett par 40 och tänkte att jag kunde "gå ut" dem själv... helt omöjligt så jag sätter mitt hopp till en creme jag hört skall funka vid uttöjning. Återkommer med resultatet!


Mina peeptoes från Laredoute.

3. Skor (Hm el Indiska)

4. Ett par loafers. Wedins har fått in ett par som är väldigt, väldigt "inspirerade" ;) av mina drömskor från Chlóe.
Dessa är inte fullt så snygga men kostar 10 ggr mindre.

 
Wedins 599:-            Chlóe ca 5000:-

5. Nagellack, ett silvrigt och ett svart.

6. Volymcreme från Toni and guy.

7. En gitarr, (titta iaf.)

8. En bok, "hur man syr kläder." (Ska äntligen komma igång med detta, älskar att sy fast jag är rätt kass... men med denna bok så hoppas jag kunna lära mig ett och annat. Har ju lite tid över nu när jag är arbetslös ;)

Efter min lilla shoppingtur så bär det av till synsams "tjejkväll" Sminktips, provning av färgade linser samt visning av DG och Chanels solglasögonkollektioner... (tror det var Chanel) Blir nog hemskt trevligt. Kul och träffa Malin med.
Efter det så blir det hem till Martin... saknar honom som tusan.. fast vi sågs igår. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: