Shopping i Forshaga

Jag och mor tog en liten promenad och hamnade i Forshaga, (jag bor i skived, big difference!)
Gick in på skoaffären där de tragiskt nog inte har ett enda par skor som jag skulle kunna tänka mig att ha på mig... okej nu överdriver jag... har faktiskt sett 1 ett par skor i höstas som jag skulle kunna tänka mig, ett par gardenia kopior. Dessa fanns dock aldrig i min storlek så det blev inget köp.
Nästa anhalt blev second hand butik där följande skärp inhandlades:

 
10:- st. Heeelt okej!

Provade en sjukt cool klänning därborta också, en blå och vit randig sak med fickor på sidorna. Den var dock i största laget så den hängdes tillbaka.
Efter second hand butiken så blev det forshagas tygaffär: cosmos! Hittade en bit fejkläder för 16:- i en stuvlåda så den fick också följa med hem.. får se vad jag kan hitta på för roligt med den.


Fejkläder 16:- Heeelt okej det med!

Sjukt underbart väder ute också! Skulle kunna gå flera mil i detta väder... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: