Plasma

Var som sagt och lämnade plasma förut... tog lång tid, folk som kom efter mig gick före mig... mitt blodflöde är tydligen inte supersnabbt medan de andra bara pumpade ut blod. Att ge plasma gör inte speciellt ont så det rekommenderar jag. Man får ju en ersättning (poäng) som man sedan kan handla för i deras shop. Jag köpte dessa kaffe/the muggar från rörstrand, designade av Filippa K. 140p går dessa loss på och jag tror att en plasma givning ger 70p. Helt okej då dessa kostar runt 200:- i butik. Ska samla på mig lite olika mönster av dessa.


image226

Kommentar från: Prebenhege

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2008-06-04 @ 14:08:17
http://prebenhege.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: