La redoute

Fick ju en leverans från La redoute härom veckan. Dessa blev kvar:



Notan hamnade på ca 1000:- helt okej pris då de den svarta och gråa koftan är av Siden och cashmere.
Plus att Manoush koftan är alldeles underbar... :) den till ett par mörka stuprör med ett vitt ribbat linne instoppad. Längtar! Dock så var en knapp typ trasig så den ska bytas...

Hur som haver så råkade jag beställa ett par skor för några veckor sen.. (som jag trodde att jag avbeställt) och nu är de på väg.
http://www.laredoute.se/images/products/rd/large/071/071_7801653_1.jpg


Dessa skönheter skall jag införskaffa så småningom:


bild: www.wedins.se


Kommentar från: k

äter du kläder?

2007-03-13 @ 16:52:41
Kommentar från: Stina

äter kläder ? någon som inte gillar dig haha. ja fan den är nice och för 45 spänn så. Man får leta bland herrgrejjerna :D ja stan låter nice, fredag kanske ? Pussi

2007-03-13 @ 17:31:27
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: