Innan jag går och lägger mig...

Så tänkte jag bara tipsa om några budgetfynd från Ellos. Egentligen så är jag riktigt trött på ellos då jag har försökt beställt därifrån typ 4 ggr men det bara krånglar. Hur som haver så kanske det går bättre för er och det räcker för att göra mig glad!

Röd slingback i lack 299:- (finns även i vitt o svart.)
Vitt smalt skärp 99:- (finns även i rött, svart, marin.)
Svart Jacka 249:- (Måste jag ha!)
Grå Tunika 199:- (Ursnygg men dock ingen bra modell för min kropp.)
Bikini från Adidas 399:- (Inte så värst billig kanske... men helt okej pris och hemskt snygg!)
Baddräkt 199:- (För den som vågar.)
Turkos klänning 299:- (Underbar sommarklänning)
Virkad bolero 249:- (Sjukt snygg, rätt svårburen dock)
Parkas 299:- (Helt okej, dock inte ens i närheten av min från Monki ;) finns i flera färger)
Grårutiga leggins 59.50:- (Finns även i rött och leopard)

Hittade en del.. dock så finns det en hel del skräp hos ellos. Måste ändå säga att de bättrat sig med åren.
För min del så blir det till att beställa den svarta jackan och bikinin eller baddräkten. Är sugen på den virkade boleron också... men frågan är om den kommer att användas eller bli en garderobsvärmare? Och de röda slingbacksen... damn... :D

Over n out!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: