Inlägg från Sofia

Postat av: Sofia
Det går inte att kolla utdraget av boken:(
Mötley Crue är jäkligt bra, kickstar my heart, girls girls girls, wild side m.m.
Vilka är dina favorit låtar?
Är det enkelt att handla på cdon?

Kram

Postat av: Sofia igen
Måste fråga, vad tycker du om rock stilen förövrigt? klädstil m.m.?
Själv gillar ja den skarpt. Står det om Pamela anderson också i boken?
kram återigen:) uppdatera oftare med.. kollar flera ggr om dan för nya uppdateringar ju;)


Ajdå, men gå in på cdon, sök på the dirt och klicka på den svenska versionen "the dirt, bekännelser från..." så finns det en länk där med ett utdrag ur boken!

Mötley crüe är sjukt bra! Förutom de låtar du nämnde: Kickstart my heart, girls girls girls och wild side, så är mina favorit låtar: youre all i need, dont go away mad (just go away), looks that kill, too young to fall in love, without you, home sweet home.

Cdon är väldigt simpelt att handla ifrån... Man öppnar ett "konto" och sen är det bara att beställa. Grejerna skickas hem i brevlådan efter (oftast) bara några dagar.

Jag bara älskar "rockstilen" trashiga rockers är det bästa jag vet, förutom Martin då ;) Men deras klädstil är helt underbar... Både på killar och tjejer. Gillar att blanda in den stilen i min look då och då... kanske inte såhär mycket men med tex svarta stuprör eller en "rockig" t-shirt. Ett tag så körde jag på rock/hippie hår.. gick runt en sommar med bandana och ruffsigt hår... i sådana tider saknar jag mitt långa bruna hår...

Oh yes, Pamela är omskriven. Måste säga att man tycker inte speciellt bra om henne efter hur hon framställs i boken... man sympatiserar ju med huvudpersonerna, så när tommy berättar om henne så tycker man illa om henne! Man tycker visserligen illa om alla tjejer som omnämns i boken. :D

Kommentar från: Anonym

Okej, de va kul och höra. Ja de låtarna är bra de med...;)
Hehe gillar pamela anderson på ngt vis ändå ja. Men efter boken får vi se va ja tkr om henne då;) kramar Sofia

2007-03-15 @ 14:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: