HM

Beställde lite grejer från HM igår...

Svarta ballerinas och ett par silvriga ballerinas för 98:- st
Beställde även ett par svarta shorts och ett par röda  "mjukis" shorts även dessa kostade 98:-st.

För övrigt så måste jag säga att Madonnas kollektion för HM (www.hm.com) är en ren besvikelse.
En trenchcoat och en skinnjacka plus nått mer ev, är det enda jag skulle kunna tänka mig att bära.. så totalt oinspirerande. Det är inte heller snygga basic grejer... så nej, Madonna kan behålla sin kollektion.

Någon mer som sett kollektionen?

Kommentar från: Anonym

Jag har också beställt de där skorna... i både svart och silver. Hoppas bara att de är lika snygga som på bilden!

Hur är allt annars? Vad gör du under dagarna, jobbar?

KRAM

2007-03-15 @ 15:32:21
Kommentar från: Anonym

Äter ikke kläder på torsdagar! bara på helgen! :)

2007-03-15 @ 15:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: