God morgon.

Gick upp rätt sent idag faktiskt... kl 10, brukar vara uppe vid 9 men tyckte att jag förtjänade en sovmorgon idag då det är fest ikväll. 40-års fest närmare bestämt!
Vet inte vad jag ska ha på mig, lägger därför upp lite bilder senare så får vi se vart vi hamnar!
Nu är det dags för en promenad.


Kommentar från: Stina

Ja det var trevligt. Louise blev ju dock lite överförfriskad haha. Vem är det som fyller 40 ?

2007-03-24 @ 10:27:17
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: Anonym

Nu låter ja kanske helt borta i modevärlden. och försöker förklara. men äger du något klädesplagg som ser ut som en baddräkt men i själva verket ett vanligt klädesplagg?
vet du vad jag menar? hehe okej. men undrar bara om du har något sådant och kan tipsa om hur man anvädner det. kram sofia :P

2007-03-24 @ 12:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: