Eftermiddag

Postat av:

Okej, de va kul och höra. Ja de låtarna är bra de med...;)
Hehe gillar pamela anderson på ngt vis ändå ja. Men efter boken får vi se va ja tkr om henne då;) kramar Sofia

Ja, det är nått speciellt med henne faktiskt... nån sorts hatkärlek numera ;P men let me know när du har läst boken! :)


Postat av:

Jag har också beställt de där skorna... i både svart och silver. Hoppas bara att de är lika snygga som på bilden!

Hur är allt annars? Vad gör du under dagarna, jobbar?

KRAM

Gud vad alla är anonyma ;) Ja jag hoppas också på att de är lika snygga, eller jag vet att de silvriga är det iaf...  Var inne på HM förra veckan och hade det sista paret i storlek 40  i min hand men såg sen att ena rosetten var trasig och att den inte gick att laga... som tur var så säljs de ju som bekant även på nätet. 
Så nu hoppas jag bara på att de ska passa, för snygga det är de! :)

Annars är allt bara bra! Är som sagt arbetslös (blev arbetslös för två veckor sedan på fredag) men än så länge så trivs jag med det... Hur är det själv? :)



Nu ska jag åka in till stan försöka hitta sista delen till en kompis present... kan inte säga vad det är än men jag återkommer ;) Anna är det som har fyllt 20, i söndags. Så jag ska förbi henne och fika lite ikväll, ska bli jätte trevligt!

Ha en trevlig eftermiddag så hörs vi! Puss


Kommentar från: SOFIA

Men ja är inaf inte anonym jag skrev iaf "kramar sofia"

Vad arbetade du med innan du blev arbetslös då? Vet du något annat du vill bli?

Hur håller du dig i form? Tok tränar inför sommaren? Eller alltid lika snyggt smal? ;-)

2007-03-15 @ 17:49:26
Kommentar från: Anonym

Hej!
Det var jag som skrev kommentaren om skorna.. Jag skrev mitt namn men det kom visst inte med.. sorry!

Kram Veronica

2007-03-15 @ 18:53:49
Kommentar från: Veronica

Hej!
Det var jag som skrev kommentaren om skorna.. Jag skrev mitt namn men det kom visst inte med.. sorry!

Kram Veronica

2007-03-15 @ 18:54:07
http://veroniiicaa.blogg.se
Kommentar från: sara

haha, folk älskar att vara anononyma nu för tiden :)

2007-03-15 @ 20:23:53
http://sarablo.blogg.se
Kommentar från: SOFIA

Inte jag i iallafall. Bara för att jag inte har någon blogg så betyder det inte att jag är anonym. Sen vill ja inte skapa några större saker av detta utan jag är bara Sofia.
Så länge man inte säger en massa dumma saker så spelar det väl ingen roll om man är anonym? Ja menar, att skriver man nåt jävligt såklart att man ska lämna ut sitt namn för man ska stå för vad man säger! Men idag verkar det inte vara många som står för vad de säger utan bara skickar iväg kommentaren utan sitt namn.

Men återigen, är jag bara SOFIA B.

2007-03-15 @ 20:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: