CarolinaCarolinaCarolina

Postat av: Stina

Haha, nu har jag mialat bilder på dig till MIKAs !

Haha du är så snäll, alla borde ha en Stina som är lika galen som Stina ;)

Postat av: Sofia

Jag blir 18 i år! Hehe. Hur gammal är du själv? Släng upp bilder på dig. Tanke på va Stina skrev, nyfiken...hi hi blonderat håret? eller vad har du gjort?:)


Jag blir 20 i år! :) JA jag gjorde massa slingor i lördags... blev rätt ljus i håret! Men okej eftersom det här är min blogg så får jag slänga upp hur många bilder jag vill på mig själv ;D Utan att vara allt för egenkär... FInns risk för att jag lagt upp någon av följande tidigare.








Kommentar från: Sofia

Du är riktigt fin du=) Ser ut att ha hur tjockt hår som helst ju. Fin fint fint!

2007-03-21 @ 17:36:54
Kommentar från: Carolina

Sofia: Åh tack, vad glad jag blir :)
Hade tjockt hår.. men var tvungen att klippa av typ allt... (resultatet av för mycket hemmaexperiment)
Men men, det är ju bara hår.. det växer ju tillbaka. Så snart så har jag tillbaka min längd. :)
(Kom ihåg att tjockt hår går lätt att fixa med styling) ;)

2007-03-21 @ 20:43:56
http://carolinamagnusson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: