Fredag o Lördag

Igår, fredag, så hyrde jag och malin film... köpte kinamat och en herrans massa snask!  En sån där (vanlig) fredag då man bara vräker i sig mat, chips o godis. Lite glass blev det också.
Malin var hus och kattvakt så vi passade även en jätte söt kisse vid namn Trisse. Rolig han..
Idag, lördag, när vi vaknade så sken solen och allt var sådär underbart. Vi gick upp, käkade frukost, gjorde oss i ordning och drog in till Bergvik. Jag köpte jätte fina dricksglas (bild kommer vid ett senare tillfälle) och Malin köpte ett par skor. Sedan körde hon hem mig och vi drog raggen :D
Efter att jag kommit hem så blev det sola för hela slanten. Så underbart! Sen var det bara till att ta sig en dusch för det vankades kalas, min mosters närmare bestämt. Riktigt trevligt var det!
Efter det var det dags att klippa gräset hos morfar.. sen blev det god mat. Grillad kycklingfile, couscous sallad med rödlök, feta och körsbärstomater, grillade tigerräkor och smörstekt karl-johansvamp... Det sistnämnda är nog min favorit.. så gott!
Nu sitter jag här.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: