....

Niclas säger:

bra på mötley crue?

Niclas säger:

jag försökte få tag på dig några dagar innan

Niclas säger:

kunde fixat biljetter tills deras vip fest

Niclas säger:

men du var offline hela tiden

(/\R0|_!|\|/\ säger:

skojar du med mig?

Niclas säger:

nej

(/\R0|_!|\|/\ säger:

Åh gud

(/\R0|_!|\|/\ säger:

Varför försökte du inte lite mer?

Niclas säger:

100% allvarligt

(/\R0|_!|\|/\ säger:

Var du där eller?

Niclas säger:

nej jag är på malta...

Niclas säger:

men hade tillgång till biljetter

Niclas säger:

och du var den enda jag känner som skulle dit

Niclas säger:

så tänkte ge dom till dig

(/\R0|_!|\|/\ säger:

hur många?

Niclas säger:

2

(/\R0|_!|\|/\ säger:

jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..

(/\R0|_!|\|/\ säger:

Hur hade du fått tag på dem?

Niclas säger:

genom en pokersite jag spelar mkt på



Vet inte om jag ska skratta eller gråta...


Kommentar från: Stina

Nej fan vad hemskt ! Du skulle varit inne på MSN ! Shit, jaa knäna var röda igår men smörjde dom ordentligt idag så nu är dom bara bruna :D

2007-06-10 @ 18:32:20
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: amina

hemskt ju .. :(

2007-06-10 @ 19:13:22
http://amiinas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: