Ohlala

Igår vart det tvåårsfirande som sagt... middag på munken, ingen lyckad middag direkt..
Jag tog halstrad gös med pilgrimsmussla, paprika creme, kronärtskocksburre och ugnsbakad potis, Martin tog Pepparstekt oxfilé i bourgognesås, örtfrittata och skogssvampsallad. Martins mat var riktigt god... min smakade sådär.. smakade inget. Det enda positiva var pilgrimsmusslan... den var helt perfekt.. smakade underbart, var dock bara en enda med i hela rätten :D fick en citronkärna med i maten också... tack för det. Det värsta med hela middagen var att portionerna var så sjukt små... jag blev inte mätt över huvud taget så jag blev arg då min rätt kostade 195:- och Martins 235:- borde man inte bli mätt för 200:-? Så jag strejkade och vägrade äta någon dessert. Det gjorde inte martin.. han tog en hjortronparfait på nötbotten... såg väldigt god ut men jag tänkte inte låta mig frestas. Aldrig mer ska jag äta på munken!

Efter det så bar det av till filmstaden.. vi såg rockybalboa. Martin köpte en fetingpopcorn till mig så jag äntligen blev mätt. Filmen var riktigt bra.. inte lika bra som de tidigare filmerna men klart godkänd.

Vi hade ju även köpt paket till varandra.. ;D martin fick en pizza pronto och en mötley crüe skiva av mig... jag fick en axcent klockan som jag skrivit om tidigare.. duktiga martin läser min blogg  :)
Klockan var dock lite för stor så vi stack till smycka för att få den fixad. Då säger hon att det inte går.. så jag var tvungen att lämna tillbaka den... :( attans.. jag ville verkligen ha den där klockan.. hade inte gått och köpt den själv.. är för snål.. :D så är martin så söt och köper den till mig... så passar den inte.

Kvällen vart ändå jävligt mysig.. kom hem och gjorde pizza mitt i natten... smakade rätt bra, är ingen pizzafantast :P



Axcent

Min älskade klocka:(

Kommentar från: Stina

Fan va synd med klockan. Den som var så fin !

2007-01-28 @ 19:20:02
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: