kissemisse

Haha igår så var det två st som läste min blogg... :D vart har min publik tagit vägen? :)

HUr som helst, igår var det midsommar tänkte jag säga... men jag menar såklart Nyårsafton.
Middag hos Madelene, avokado med skaldjur till förrätt, mexikansk räkrätt med ris till varmrätt och lime & jordgubbs pannacotta till efterrätt. Fick även ett riktigt gott vin till maten.. jag kan inte dricka vin om det inte är riktigt sött, detta var sött och starkt ;D Madde gjorde ett så duktigt jobb och hon var en suverän hostess, men therese var inte heller dålig på att hålla ställningarna.. hon stod för underhållningen hon :D
Stack till torget vid 12 slaget och typ aktade oss för fulla människor som smällde raketer/bomber.. värsta minfältet/slagfältet där ju. TRäffade Martinmus en sväng sedan bar det av tillbaka till middagen. Kareoke väntade... jag och Alex började, vi körde uptown girl om jag inte minns helt fel.. var sådär :D
Fick reda på lite roliga saker som förklarar ett beteende hos en person som jag funderat på över en tid... Galet att personen i fråga inte sa något back then, nu är det ju försent.. men det var lika bra :)
Drog hem till therese och sov vid 4 el nått.. så snygg lägenhet :D var lite obekvämt på golvet.. men så snällt av henne att ta hem 4 pers till en etta sådär kl 4 på morgonen...

Vaknade vid halv tolv imorse, satt och såg på nån robert gustavsson film.. inte min humor upptäckte jag.. :D brukar gilla honom.. men det där var bara uttjatat.

Idag blir det sex and the city :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: