säkkon händ

I måndags så var jag och mamma ute och gick. Av en ren slump så ramlade vi in på en second hand affär i the big city forshaga.  Ut kom jag med följande: en vintage gucci klocka, 3 kuvertväskor och en clutch.
Mest nöjd är jag såklart med Gucci klockan... fick dock dåligt samvete för hon i kassan hade totalt missat att det var en gucciklocka så den såldes för allt för lite pengar. Sen kan den visserligen vara en kopia, men det tvivlar jag starkt på... den är för detaljerad plus att den ser riktigt gammal ut, kopior var inte så vanligt förr. Kolla in bilderna och döm själv. Jag skulle tippa på att det är en klocka från 70-80 talet ska lämna in den någon stans på värdering och förhoppningsvis så är det the real deal. 

Klockan gick på 50:- och väskorna kostade 20:-/st.






Jag bara älskar second hand.

Kommentar från: Stina

vilket kap ! älskar att fynda. har hittat massa fint nu på en ny vintageaffär i karlstad som du skulle älskad. handplockat från USA och UK. Annas vintage, ligger på inergården vid Peak. Gå dit !

2007-02-15 @ 21:04:58
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: