Hm

Som ett paket på posten kom det under veckan kläder från HM, och på order från Stina (stun.blogg.se) så kommer jag nu att publicera mina inköp.


1.  2.  3.                             

4.  5.

1. Vit tunkia.
2. Vitt linne.
3. Jeansshorts med hög midja.
4. Guldigt armband.
5. Ljusbeige (kittfärgad) trenchcoat.

1 & 3 går nog tillbaka... 2&4&5 behålls nog...

1. Har världens beslutsångest angående tunikan... men tror inte att jag kommer att använda den då den var så genomskinlig...
2. Älskar det här linnet... också väldigt genomskinligt men blir snarare ett linne jag kommer använda på stranden.. över bikinin liksom.
3. Hade världens vision angående de här shortsen. Dessa till ett instoppat vitt linne, skyhöga pumps och brunbrända ben. Men icke sa nicke... de satt inte speciellt bra och jag såg ut som en vilsen tjej på safari.
4. Armbandet var rätt intesägande men jag gillade det och kommer bergis att använda det någon gång.
5. Älskar trenchcoaten. Är dock tveksam till att jag kommer få användnining för den då jag redan har en liknande jacka. Men den är så clean och klassisk så whata hell, en trench är ju basic så två st kan väl inte skada?

Kommentar från: Stina

Fan det var ju shortsen jag älskade. Men sitter det inte bra så går det lixom inte. Tycker allt var fint, speciellt trenchen. Om man passar i det, vilket jag inte gör så är det GRYMT snyggt :D

2007-02-24 @ 22:35:13
http://www.stun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: