Handbags

Gick igenom min väskgarderob (hylla i garderoben) och hitta fler väskor än jag visste att jag hade. :)

Väskor jag använder:


1.                                2.                                3.                               4.

5.                                6.                               7.                                8.

9.                                10.                             11.                             12.

13.                             14.                             15.                              16.

Väskor jag inte använder:


17.                              18.                             19.                             20.                             21.

Om någon är intresserad utav att köpa någon av väskorna som jag inte använder (de förtjänar någon som använder dem) så kan ni ju kontakta mig :D


1. Grön Bottega Veneta "inspirerad" väska från åhlens.
2. Brun Mulberry Roxanne kopia från Akazia.
3. Svart väska med skinndetaljer från Hm.
4. Grön Mulberry Bayswater inspirerad väska från Åhlens
5. Gul egendesignad bal-kuvertväska.
6. Svart väska med tofs från Myrorna.
7. Marinblå lack-kuvertväska Myrorna.
8. Svart ormskinns-kuvertväska med kedja från Hm.
9. Svart och vit väska från Esprit.
10. Oakfärgad kuvertväska från Myrorna.
11. Brun clutch i skinn från Myrorna.
12. Oakfärgad skinnväska från Lindex.
13.  Rosa väska La redoute.
14. Rayban väska Synsam
15. Svart Marc Jacobs Stambag-kopia Lindex.
16. Diverse kuvertväskor second hand Forshaga.
17. Vit väska med rosa sidenfoder Hm.
18. Svart väska med rosa rosett Hm.
19. Svart väska med dragkedjor Åhlens.
20. Stråväska -.
21. Svart clutch Wedins.

Kommentar från: Stina

Vadå väskor ? Haha du gillar väskor, jag älskar klänningar. Köpte två nya idag så nu är jag väl uppe i 20 st exakt :D haha sjukt ! kolla in jackan jag köpte också och säg vad du tycker. Pussi !

2007-02-19 @ 20:26:35
http://www.stun.blogg.se
Kommentar från: k

Alla dansar limbo! varför har du så många väskor o inte alla andra barn?

2007-02-20 @ 15:02:09
Kommentar från: Linda

den svarta med dragkedjor var redigt fin, vad ska du ha för den isf? :P

2007-02-20 @ 17:08:39
http://lindali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: