Forshagas second hand

såg längre ner angående om second hand fynd. vad roligt det är. och klockan var superläcker! finns det mycket fint på forshaga second hand? vart ligger det? själv bor ja i kil. kram sofia

Eftersom jag inte vet vart jag ska kontakta dig Sofia så får jag hoppas att du läser här igen ;)
Tack, älskar klockan... ska bara få batteriet bytt så lär den bli flitigt använd!  :)
Det finns inte så mycket faktiskt.. stället är väldigt litet och det är mycket inredningsprylar. Den delen som jag är intresserad utav dvs kläd och accessoar avdelningen rymmer inte mkt. Men som du ser så hittade jag ändå något! Det är en sån butik som man får besöka ofta för att hitta något.

Den ligger i gamla Carl-eriks sportcenter lokalen... men antar att du inte vet vart det är...  så det ligger bakom Petruskiosken, (forshagas stolthet!)

Ses där!

Kommentar från: Sofia

Tack så mycket. Ja klockan var hur snygg som helst. Vad kul!!!!!! :)Kan du inte skriva upp dina skönhetsprodukter? Vad du använder och lägga in bild på det? Vilken mascara, vilken foundation, vilken.....osv.:)
Pusss

2007-02-26 @ 13:49:27
Kommentar från: Steffengabrielle

Thank you for the resources. Keep up the good work!

2008-11-05 @ 12:30:14
http://steffengabrielle.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: