Lyckad dag!

Åh vilken underbar dag det har varit!

Började med lite soft här hemma... tittade lite på tv, duschade sedan och gjorde mig iordning.
Tog bussen in till stan och mötte stina. Drog en sväng på stan för att tillslut hamna på ballroom (en av karlstads bästa affärer) där de säljer kläder, skor och accesoarer från bla Whyred, Acne, Cheap monday, Julian red osv...
          Till att börja med så är personalen hemskt trevlig, dirket vi klev in så gav tjejen i butiken mig beröm för min kjol, och visade mig en kjol hon trodde att jag skulle gilla... Varpå jag svarade att jag var på jakt efter ett par jeans så hon och hennes pojkvän (som äger butiken) hjälpte mig att hitta det perfekta paret, som var ett par jeans från Julian red (världens sämsta hemsida dock.) För övrigt så var de väldigt hjälpsamma, kom och tittade hur det gick, hämtade andra storlekar och förklarade hur jeansen kommer att bli osv.
           När jag väl skulle betala så visade det sig de inte fixat så man kan betala med kort än så han frågade om jag kunde tänka mig att springa och ta ut. Självklart kunde jag  det efter den underbara servicen, så jag stack ned till bankomaten och så visade det sig att jag glömt mitt kort hemma. Attans! Gick upp igen och frågade om jag fick lägga undan jeansen och det fick jag såklart. Dessutom så sa ägaren av butiken att jag skulle få en bonus nästa gång jag handlade där för att jag lät dem "köra" så med mig (gå till bankomaten) Måna om sina kunder, det gillar jag! Det sista vi hörde när vi gick ut ur butiken var hej då, ha det så bra och trevlig helg! Återigen: Det gillar jag!

Annat skoj idag har varit att jag äntligen har fått lämna tillbaka min ipod och fått pengarna tillbaka. Så nu sitter jag här och ska precis beställa en sådan här :D


TREVLIG HELG!

Kommentar från: miliz

okej tack för tipset !

2007-04-27 @ 18:12:56
http://miliz.blogg.sw
Kommentar från: Anonym

..

2007-04-27 @ 18:13:20
http://miliz.blogg.se
Kommentar från: miliz

tack ! ha en trevlig helg !

2007-04-27 @ 20:33:09
http://miliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: