hektiska dagar

I onsdags så fick jag reda på att martins mamma pratat med de på ica hagahallen om jobb till martin. Eftersom martin numera är heltidsanställd på caland ;P så skickade martins mamma dit mig istället. Jag hade med ett personlig brev och allt verkade hellungt. När jag väl lämnade över brevet så säger killen att han ska höra av sig om det dyker upp någon ledig tjänst. SURE.
Sen bar det av hem till martin, vi skulle bara mysa men så frågade martins mamma om vi ville följa med på VIP-kvällen på mitticity, självklart! Så kul med ett nytt köpcenter, dock så var det nästan 2000 pers eller nått där på VIP-kvällen så det var ingen höjdare att hänga där, ger det en vecka sen ska jag dit och handla ;D
Dagen efter när jag sitter och väntar på att pappa ska komma och hämta mig hos martin så ringer martins bror och frågar om jag vill extrajobba som diskare på plaza. Det ville jag, så några timmar senare är jag nere på plaza och diskar. Ska dit imorgon och jobba under frukosten, likaså imorgon... diskare är kanske inte världens fetaste jobb, men jag behöver pengar och det verkar vara soft folk därborta! Köpte ett filippa K linne idag också :) men det ska jag få i julklapp kom jag och mamma överens om då jag inte har några pengar ....än. ;D Är ju diskare nu så lite pengar kommer det allt att strömma in på mitt konto.

nu blir det fortsättningen på pirates!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: