Oh

50 pers läste min blogg i tisdags.. galet.
Igår så var jag på bio med min käre systerson, vi såg eragon. Var även på stan och kollade läget lite, och lämnade blod. Fy vad det gör ont efteråt.. och vad yr man blev. jag är tydligen A- den 4 ovanligaste blodgruppen.. eller a är inte ovanligt, men att man är A- är ovanligt. Köpte ett jättefint lingerilinne, kommer inte på nått bättre ord att beskriva det... ett svart och vitt babydollinne typ.. Helt underbart, liten volang nedtill så det blir som en väldigt kort klänning. Finns på lindex för endast 99:- just nu, skynda! :)
Köpte även en telefon igår, En LG KE800, beställde den via elgiganten så den lär väl dyka upp nu vilken dag som helst. SKa bli så kul med en ny telefon.. min gamla har jag haft i två år nu.. och det var två år för länge! Sen bar det av till Martin.. Mysigt :) inte träffat honom sen den 22.

Idag så vart det stan igen... köpte två tröjor, en foundation, massa hudgrejer och vantar... och ett granatäpple :D sjukt gott det har jag upptäckt.. dock lite småjobbigt att äta men det är det värt.


KE 800Min nya telefon :)

Bild: www.Elgiganten.se

Kommentar från: Kånni

Nice, sellefone :)..Blev det någon Särna?

2006-12-29 @ 14:38:56
http://kornelius.blogg.se
Kommentar från: johanna

alltså, kan man äta granatäpplen? jag trodde de var prydnadsfrukt, haha!

2007-01-02 @ 11:41:10
http://johannanordqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: