Mommo

Imorgon blir det minijulfest med de bästa ur j3 05/06.. minus någon kanske. Typ tjocke och anna... har bergis glömt någon mer så jag borde eg inte nämna namn.. men jag gillar att leva farligt.
Vi ska baka pepparkakor... stina ska baka könsorgan.. men det får stå för henne ;) Dricka glögg blir det också.. och det bästa av allt: julklappsbyte.. typ sånt där som man gjorde i 3an.. alla köper nått skräp så lägger man det i en påse och delar ut. DET ÄR MYS DET!

var precis ute och gick med.. vargkallt var det.. mina händer och fötter är sjukt stela så jag borde sätta mig framför brasan lite.. kanske med en kopp varm choklad och en lussekatt.. eller så hänger jag här istället.
Pest eller kolera som Berit i hundra höjdare sa när hon skulle rösta på en vinnare... båda är som luft för mig.

Kommentar från: Anna

Åååh, jag är så ledsen att jag inte kan vara med. :(

2006-12-18 @ 19:52:14
http://annimoll.blogg.se
Kommentar från: Korre

jag tror ja kan komma! kan vi inte börja 6 eller nått =/ såfall kan ja va med en stund?!

2006-12-19 @ 11:43:31
http://kornelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: