Lördag

Sitter med martin och ser på film.. om jag hade dig eller nått heter den.. thriller på 4an. Verkar lite sådär, nej men helt okej än så länge.

Idag har jag bakat pepparkakor, klätt min lilla gran och vart hos morfar... tagit en promenad och städat lite. Känner mig så nyttig! :D

Nu börjar filmen!

Kommentar från: Anna

Jag vill verkligen vara med.. :D Så vi styr detta.. onsdag är den dag som kan vara svåratst, men alla andra dagar kan nog gå.. eller jag vette fan. men kan kolla upp det.. Vore super kul iaf. Vi kan alltid vara här om de inte går nån annanstans.. Hörs o ses!

2006-12-17 @ 10:57:51
http://annimoll.blogg.se
Kommentar från: Korre

ja har komit hem från alingsås i fredgas sen slaggade jag bara för ja kom på kvällen.. lördags så sov ja skit länge =/ o sen va jag på bandy med Natalie o Johanna sen så chillade jag med Bjällis..Vaknde nyss o ska nog hänga med Moll idag, när jag vaklnat! vad haru gjort själv då? Vilken dag ska vi baka? :)

2006-12-17 @ 13:14:26
http://kornelius.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: