Lördag

Först så vill jag bara uppmana alla till att gå in på http://gratisgen.se/?ref=47728 och anmäla er. BLir man medlem där och värvar 7 st (allt man behöver göra är att länka till deras sida) så får man en premie eller vad man ska kalla det... man får bla välja på ett presentkort på MQ värt 500:- ett presentkort på Vero moda på 500:- Desperate housewifes boxar, en massa elektronikprylar etc. Sen så om man värvar 20 st (tror ja runt 20 iaf) så får man en andra premie bl.a. ett playstation 2, presentkort från ikea på 1000:-, sex and the city boxen (alla säsonger, synd att jag redan köpt den) en digitalkamera plus massa annat. Om ni klickar på länken och går in på "bli medlem" så fyller ni i era uppgifter och anger förslagsvis mig som den som tipsade er :) (mitt användarnummer står redan ifyllt, annars så är det  47728) så kan ni sedan börja och värva era kontakter.

Jag är alltid så skeptisk till sådana här sidor, men denna verkar vara helt seriös och läser man deras villkor och referenser så blir man helt övertygad om att det är real. Så anmäl er nu och få lite roliga saker så här i juletid :) det har iaf jag gjort!

Stan blir senare... bara martin vill vakna :) ikväll så blir det hemmakväll.. är så skönt att vara ledig!



Updatering: EFter att ha blivit medlem så måste man ta ett erbjudande (prova på en tjänst) man kan tex få gratis film i 2 veckor, spela lite bingo, prenumerara på FHM osv... jag tog gratis film i två veckor.. får se hur den tjänsten är. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: