What to wear!?

Ska på 50års fest på lördag... Är en bekant till Martins familj som fyller år så det är stort kalas och vi ska bo där över helgen. Ska bli så kul... dock så vet jag inte vad jag ska ha på mig. Hade tänkt att ha min svarta pennkjol och ett vitt linne eller något... Helt enkelt köra på sekreterar-looken men poppy skorna och allt... men det kanske blir för mycket? Vet inte hur de är som vi ska till.... vet bara att de bor i ett fett hus... Så byxor kanske är för plain? Jaja hur som helst så har jag några dagar på mig att vända garderoben ut och in... :) Kanske ska satsa på långbyxor ändå och ha mina guldsandaletter till... har längtat efter dem hela sommaren men aldrig fått tillfälle att använda dem...

Kommentar från: Niklassarah

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2008-09-17 @ 14:32:24
http://niklassarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: