SKOR

Åh kollade in dinsko på nätet förut.. hittade två par snygga ankelboots! :) först hittade jag de som jag spanat in på scorett för 1300:- exakt likadana fast på dinsko kostade de 980:- skumt att de tar in likadana skor... men det var jag ju med om i våras iofs.
 (Letade som en galning efter ett par skor till balen, hittade ett par på scorette som dock inte fanns i min storlek... efter flera veckors letande hittade jag tillslut exakt samma sko fast inne på wedins. De fanns i min storlek och var till min stora förtjusning några hundra billigare.) Det händer alltså att scorett, wedins och dinsko tar in likadana skor men trycker sina olika loggor i dem. Så om du hittar ett par skor på scorett, kolla på wedins och dinsko innan du handlar... värt att tänka på i framtiden då scorett faktiskt lägger på några hundringar. 
Jag hittade ju ett par andra ankelboots på dinsko för 480:- eller om det var 580:- hur som helst... skitfina var de! lite louboutin inspirerade, älskar den tjocka klacken :) Funderar på att köpa dem... kommer ändå inte att ha råd med ett par riktiga louboutins på ett tag! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: