Malin smittade mig med denna lista

DAGENS:
klädsel:
Randigt linne och mörkblåa stuprörsjeans
frisyr: Rufs
låt: Stand by me - Ben E King
tv: Såg nyss på Stand by me.
vill ha: CSI nu!
sjuka: Myggbett
tråkigaste: Att CSI börjar om typ 2 tim
roligaste: Att ha spenderat morgonen med Morty

SENASTE PERSON SOM:
sov i din säng: Martin
såg dig gråta: Säger som Malin, alla :D
fick dig att gråta: alkoholen och massa tjafs, Säger som Malin
fick dig att börja skratta: Katten räknas va?
du gick på bio med: Mig själv, lång historia det där :D
du gick på stan med: Mum
skickade ett e-mail till dig: Typ nån jag inte känner.
skickade ett sms till dig: Millie

HAR DU NÅGONSIN:
sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Ja
bråkat med ditt husdjur: Ja
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Kanske

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: Att någon jag gillar försvinner
Vart vill du gifta dig: Vet faktiskt inte
Vem hatar du verkligen: Jag kan inte hata någon jag inte känner... och alla jag känner gillar jag.
Varit kär: JA
Har du ett jobb: Nein
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, men att vara ensam är skönt ibland.
Är du ett hälsofreak: När det kommer till andra... men inte när det gäller mig.
Är du ensam nu: För stunden?
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Låtar med grymma texter har en tendens att fastna och begrubblas på..

FAVORIT:
Rum i huset: Köket
Typ av musik: Punk, rock.
Parfym: Gucci och två Paco rabanne
Månad: Gosh.. vet ej
Mat: Langos mannen!
Dricka: Mammas saft och Mer.
Godis: Lakrits
Tidning: ELLE, Vecko revyn, aftonbladet.
Film: Sagan om ringen triologin 8)
Skådis: Marilyn Monroe, John Travolta
Djur: Kisse

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:
Nej
Köpt någonting: Lakrisal
Varit sjuk: Myggbiten som sagt. Finns ingen värre sjukdom
Sjungit: Ja,
Sagt "Jag Älskar Dig": Ja
Velat säga till någon eller några att du älskar dem: Absolut
Träffat någon ny: Nej
Saknat någon: Näe
Kramat någon: Martin
Kissed someone: Martin
Ätit: Clubsandwiches med pommes ;D

Tidsfördriv tidsfördriv....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: