Hårhårhår

Ska boka klipptid imorgon tror ja... klippte mig senast i mars-april nån gång, inte bra. :D
När jag väl klippt mig så lovar jag mig själv att jag ska klippa mig igen om 6-8 veckor för att slippa få så slitet hår. Men eftersom att jag hatar nyklippt hår så kan det gå upp emot ett halvår innan jag klipper mig igen... mitt hår är så fult när det är en massa skarpa kanter osv. Fast jag ber frisörerna att klippa så håret inte ser nyklippt ut så blir reslutatet alltid detsamma, fult och kantigt... plus att de alltid försöker styla bort mitt naturliga fall vilket leder till att håret böjer sig åt alla de håll. Jag vill ha rufsigt hippiehår... kan ingen förstå det? Hur som helst, just nu är mitt hår megaslitet och behöver klippas... kanske ska färga det också. Kan dock inte bestämma mig för vilket färg... om jag ska färga det som min naturliga färg.. typ (grå)brun - fin gråbrun! eller om jag ska göra det lite ljusare... typ mischa barton färg.. Jaja vi får se vad det blir.


Nu ska jag se på zoolander!

Kommentar från: Emilie

Mischa barton stil! :P helt klart! kramis emilie

2006-08-24 @ 17:12:00
http://emle.blogg.se
Kommentar från: Emilie

ja, det skulle nog bli skitbra.. Nej, jag har tyvärr inte råd med det:( annars hade jag åkt dit.. vad ska du ´ha för dejj i helgen då? kram emilie

2006-08-25 @ 13:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: